2018/10/17

Apák napja.

E rövid írást idén Apák napja alkalmából írtam a facebookon.
Ma van az Apák napja. Igen! Van ilyen. Pár éve, talán úgy öt?...éve tudtam meg én is hogy létezik "Apák napja" is. Miért nem közismert annyira mint az "Anyák napja"?...oka van annak is, de most nem ez a "mesém" témája.
Apák napja. Olvastam pár Apák napi köszöntőt, emlékezést, aztán jutott eszembe ezekről az én apaságom története, arról is egy számomra igen lényeges dolog.
Az én apám..... 
Elgondolkodtam...mit is írhatnék én "Apák napja" alkalmából az én apám-ról/hoz... Minden ilyen alkalomkor amikor apámról kellene írnom, elszorul a szívem a torkom és fájó szívvel....inkább nem írok. ...Talán majd egyszer valamikor eljutok oda hogy tudok írni róla. Már nem él. Az én apám elment 2011-ben. Nem volt alkalmam elbúcsúzni tőle. Talán jobb is így. Mit mondhattam volna neki búcsúzásképp? ......
Amit én az apámtól kaptam? ...... Az állatok szeretetét.
...és ami a legfontosabb mit tőle az én apámtól "kaptam".... amit sokszor elmondtam, leírtam amikor az én apaságom története került szóba..."Amikor apa lettem, nem tudtam milyen apa szeretnék lenni, csak azt,... MILYEN NEM!"
"Apák napja" alkalmából ennyi a rövid "mese".... a többit majd egyszer valamikor talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése