2023/07/13

Hogyan lettem harckocsizó?

A napokban végignéztem azt a filmsorozatot aminek hatására harckocsizó lettem. A négy páncélos és a kutya.

A film a 60-as években készült Lengyel alkotás és a II. világháborúról szól. Egy T34-es harckocsi személyzetének és egy okos németjuhász kutyusnak a kalandjait mutatja be, mellettük természetesen sok másik emberét is. Kaland, szerelem, tragédiák...és a boldog vég.

A sorozatot megtalálod ITT: https://www.youtube.com/watch?v=QtW5cD6reBY&list=PLAB206283108CF792

A filmet valamikor kölök koromban láttam az MTV-ben, aztán úgy döntöttem, harckocsizó leszek. Az lettem. A katonai iskolára felvételin a harckocsizó szakos felvételi bizottság a magasságom miatt ( 183 cm... az ideális harckocsizó max 175 cm ) megkérdezte... "ezzel a magassággal miért akar harckocsizó lenni?" Két válaszom volt nekik... egyik... Mert láttam a "Négy páncélos és a kutya" című filmet. A másik pedig az, a bizottság elnökére néztem és mondtam neki... "Látom maga is harckocsizó és maga is elég magas" ( harckocsizó jelvénye volt ) ...összenéztek hárman, elnevették magukat és felvettek.  Aztán 14 évig az is voltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése