2023/03/31

A Nép Pártján.

 Hétfőn ( március 13-án ) kaptam egy értesítést, hogy kedden 18.00-ra jön Jakab Péter Gyomaendrődre. Meglepett, mert nem így volt tervezve. Na de tegyük amit lehet.... Anyuskámmal gyors megbeszélés és hajrá....

Estefelé csöngött a telefonom, látom...ismeretlen szám hív... Felvettem és ahogy kell, "Tessék! Kulcsár Lajos vagyok. " . Aztán egy női hang... "Molnár Enikő vagyok Jakab Péter munkatársa. aztán a másik hang.... én pedig személyesen Jakab Péter. " ...én pedig majd hanyatt estem székestül meglepetésemben. 🙂 ....
Nos így kezdődött.
Enikő elmondta, jönnek és előtte egy másik helyen lesz megbeszélésük valakivel. Ha időben végeznek ott, akkor előbb érnek ide kb. 2 órával. Találkozhatnánk e valahol megbeszélni néhány dolgot, beszélgetni kicsit.
Naná felajánlottam, ha nekik jó, jöjjenek el hozzánk ide az otthonunkba. Megtisztelve és örömmel elfogadták. Anyuskával gyors megbeszélés... hogyan s miként várjuk őket. ..... Kedd... kb. 16.45-re ideértek... így volt nagyjából egy óránk beszélgetni. Bár már januárban Békéscsabán az ottani fórumon találkoztunk, de ott akkor csak pár mondatott tudtunk beszélni. ... Évek óta figyelem Péter ténykedését, Enikőről viszont szinte semmit nem tudtunk, csak annyit, ő Péter munkatársa...és hát... az orbánista szenny sajtóból... . Nos megérkeztek és két rendkívüli kedves, barátságos, közvetlen ember érkezett hozzánk. Neeeem a szokványos "hűűűűdenagyemberpolitikus" ám, hanem közvetlenül, barátságosan mintha már régóta ismernénk egymást. Semmi megjátszás, hanem őszinte emberi. Nagyon jót beszélgettünk itt nálunk, aztán Péter felkért, legyek a mozgalma helyi aktivistája, szervezője haaa vállalom. Természetesen megtisztelve elfogadtam. Néhány fotó és indulás a fórumra. A fórumon köszöntés, bemutatkozás és Péter beszélt kb. 20 percet, majd átadta a szót a közönségnek. Nos ez sem a szokványos politikusi stílus. Mert ugye többnyire a politikus megérkezik a helyi fullajtárok gyűrűjében... csinnadratta...bevonulás... taps...babérok...majd beszél 2 órát, a közönség kap 10 percet... nagy taps... dícsfény... helyi fullajtárok gyűrűjében a babérokat learatva elvonulás...
Nos Péter nem így... Nincs csinnadratta, csak közvetlenség, barátságosság, beszél x időt és a többség idő a közönségé. Péter kíváncsi a nép bújára bajára . Meghallgat, válaszol... beszélget. Itt is ez volt. Nagyon jó hangulatú, barátságos beszélgetés volt. 20.00 - ig volt bérelt időnk a teremre, de még kint is beszélgettünk jó 20 percet. Aztán baráti elköszönés mindenkitől... Naná jönnek máskor is, mi pedig várjuk őket szeretettel. ... indulás ki ki haza. Élmény volt, kellemes meglepetés, hasznos és jó beszélgetés. Köszönjük Jakab Péter és Molnár Enikő ! 🙂 ... bár minden politikus így állna hozzá......

Kedves családom, barátok, ismerősök!
Mint láthatjátok, nem titok! Csatlakoztam a Jakab Péter által alapított Nép Pártján Mozgalom-hoz. Mevallom nektek4... Büszkén vállalom! Sokat vívódtam a dolgon, aztán döntöttem így. Pétert régtől figyelem, talán mióta a -Jobbik- elnöke lett azóta. Egyre jobban tetszett a szókimondása, amit és ahogy csinált, csinál. Hogy járja az országot és a kis falvakba is elmegy, hogy nem csak mondja a magáét mint a "nagypolitikusok" általában, hanem meghallgatja az embereket, érdekli a gondjuk bajuk bánatuk. Hogy nem lett "pestiszékből észosztó", hanem megmaradt embernek. Hogy nem azt kérdi milyen oldali vagy, hanem csak annyit, miben segíthetünk?
Vívódtam magammal magamban, merthát mégiscsak baloldali vagyok, aztán elmentünk Békéscsabára az ottani fórumára, aztán ott meggyőződtem és léptem... Be a mozgalmába. Aztán eljött hozzánk Péter. Beszélgettünk, majd megkért arra, képviseljem a mozgalmat itt nálunk Gyomaendrődön. Én megköszönve a bizalmat örömmel vállaltam. Tenni fogom a dolgom.
Hozzátok szólok most család, barátok, ismerősök! Tudom!... nem egyszerű dolog a ma magyarországán orbanisztánban egy ilyen családtag, barát, ismerős aki nem orbánista, sőt, épp ellenkezőleg, orbán legádázabb ellenfeléhez csatlakozott. Tudom és megértem. Én vállaltam és tudom, sok támadást fogok kapni ezért, de ezt IS vállaltam és vállalom. Engem nem tántorít el, sőt, még keményebbé tesz. Nektek viszont nem kell ezt vállalnotok és nem is kérhetek ilyent tőletek, épp ezért... Megértem ha ...hááát hogy finoman fogalmazzak... távolságot tartotok tőlem eztán. Megértem és nincs harag, sértettség sem. Én maradok aki amilyen voltam. Elveimet nem adom föl, gerincet sem cserélek, főleg nem dobom el. Aki kitart mellettem és biztat, erőt ad, annak szívből köszönöm! Aki távozik, annak köszönöm hogy eddig velem volt, további jó utat más utakon!
Életem párja, anyuskám mellettem van és támogat. Köszönöm neki! ❤
Én maradok a nép a hazám pártján! ...baloldaliként a Nép Pártján Mozgalommal.





Jakab Péter a Nép Pártján Mozgalom alapítója írta rólunk. 🙂 ❤ Péter! Köszönjük! Megtisztelő a látogatásotok nálunk és a bizalmad! Nagyon jó volt beszélgetni veled, veletek! A páromat és engem is megerősített, hogy melletted a helyünk. Vigyázz magadra! ❤ Várunk szeretettel máskor is!


Jakab Péter : Sok beszéddel nem lehet kormányt váltani. Sok emberrel igen! Őket keresem.
Kulcsár Lajos nyugalmazott katonatiszt. Nem az a legyintős típus.
📢A párjával, Évával úgy döntöttek, hogy csatlakoznak A Nép Pártjánhoz, sőt, Gyomaendrődön elkezdik ők is toborozni azokat, akik nem alkusznak a rezsimmel.
📢Ők ketten nem a kifogásokat keresik, hanem a megoldást. És tudják, hogy a megoldás ti vagytok. Küzdeni csak emberekkel lehet. Aki csak legyint, az görgessen tovább.
📢Aki viszont tenni akar, az csatlakozzon hozzánk! Itt: https://aneppartjan.hu/csatlakozz
Lajos bá, köszönöm a meghívást és a remek gulyást!
Vesszen a kormány, győzzön a nép! 🇭🇺









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése