2020/09/10

Tankos emlék.

 


80-as évek eleje...úgy 82-83 lehet tán, mert itt már törzsőrmester a rendfokozatom. Még Tankosként a Bakonyban egy téli gyakorlaton.  A mögöttem látható tank volt 10 évig hű társam a szakasz parancsnoki tankom. Alvázszáma 4887 Toronyszáma 588. Ő már valószínű valami más acél szerkezet anyagaként éli új életét. A zászlóaljunk legjobb tankja volt, tíz éven át egyetlen meghibásodás nélkül minden gyakorlaton végig vitt. :'( ...aztán az átszervezéskor elvitték tőlünk Hódmezővásárhelyre. ...én pedig kaptam egy ócskább századparancsnoki tankot az átszervezett alakulatnál. ...Hogy azzal mi lett, nem tudom, én az újabb átszervezéskor az alakulat megszűnésekor átkerültem Nagykanizsára, majd egy év múlva onnan Kaposvárra és azzal vége is lett a tankos életemnek. Onnantól már mint a kaposvári hadosztály szállító századának parancsnoka személy autókkal, törzsbuszokkal ( mozgó iroda kocsi ) foglalkoztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése