2020/06/25

2015 - 2020 április 4. Öt év.

Április 4 - ről szóljon az ének...Jaaa nem is, vagyis de! Idén április 4 - én múlt 5 éve, hogy ideköltöztem Gyomaendrődre és élünk együtt Anyuskámmal az én életemnek párjával. Akkor sajnos nem tudtuk kellően megünnepelni a "veszélyhelyzet" miatt, így ma pótoltuk valamelyest.

A kedvenc gyomaendrődi vendéglőnkben a Dreher-ben négyesben,- Anyuskám, Dius ( Anyuskám idősebb lánya), Bogi unoka ( Dius lánya ) és én által elfogyasztott kellemes vacsorával.

Nagyon fincsi étkek és emberes adagok... Ahogy megszoktuk a Dreher-től és a főnökasszonytól Tímárné Edit - től.  Köszönjük!


...és akkor gondoljatok bele a helyzetembe! :) Én a pasi három ilyen csini menyecskével és étteremben isteni fincsi kajával. :) <3 Hú meg hűűűűű!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése