2022/02/07

Internet történe-l-t-em.

 Történelem.

🙂 2008-ban úgy augusztus tájékán kezdtem el internetezni. Akkor vettem olcsón egy régi használt gépet a fiamnak és azon kezdtem én is az internetezés világába elmerülni. Eleinte ha azt mondták.. "egér" én kerestem az egérfogót. 😃 Aztán a fiaim bevezettek az internet rejtelmeibe. Megszerettem e fura világot. Akkor kezdtem 2008-ban valamikor augusztusban a Blogol.hu oldalon egy bloggal. .. aztán azt töröltem pár hónap múlva és csináltam másikat ugyanott. Nos ott tanultam meg a BLOG szerkesztés rejtelmeit a HTML kódolás nehány fogását. Sajnos a Blogol.hu azóta megszűnt. Az volt a "Don't cry blog ami e névvel azóta is megvan, csak már a google blogger - en. Ez az időszak volt életem legrosszabb, igen nehéz időszaka. Sok fura kalandot éltem át akkor ott. 🙁 Rengeteget tanultam akkoriban ott... nem csak az internetről a HTML kódolásról a BLOG szerkesztésről, hanem emberekről is.... Volt igen rossz és volt igen kellemes is benne. Mindenesetre segített túlélnem egy igen nehéz időszakot. ... Aztán 13 éve 2009 február 12.-én regisztráltam a Plurk-ra is. ...nos ez azóta is megvan, csak nem használom. Akkoriban sokat beszélgettünk ott párakkal. ..jó és rossz is volt abban is. ... Aztán szintén 2009-ben regisztráltam az Angelweb nevű weboldalra is... Ez volt a harmadik az én netezésem történetében. Sajnos az Angelweb is megszűnt azóta. Na az Angelweb-en is sokat tanultam és piszokul élveztem. Angéla az Angelweb tulajdonosa még adminnak is bevett maga mellé. .. az az időszak is kalandos volt és tanulságos minden oldalról. Aztán jött 2010-ben aaa facebook. Eleinte nagyon nem tetszett, de végülis megszerettem. Azt a facebook profilomat töröltem mikor a Szolidaritás mozgalom megszűnt és csináltam ezt itt... azóta itt ragadtam. Itt is sok mindent átéltem...tünk ezalatt a 10 év alatt. Na meg ugye vannak a BLOGJAIM a google blogger-en. 🙂 ❤ Az első a "Don't cry" a második az Alien2013... amit azóta átszerkesztettem "Alien2013-Ülök és mesélek"-re és a harmadik a politikai a "not Secret". Ennyit a történelemről. 🙂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése