2020/07/07

"Mit szól a falu népe?"

"Sosem az szerint éltem, mit mond a "falu" és sosem fogok. Éltem, élem, élni fogom a saját életem." Módosítottam a facebook profilomban a "bemutatkozásomat" pár napja. 

Miért módosítottam? Olvastam többeknél egy kérdést. Valahogy így szól..."Tisztelettel kérdezem azoktól akik úgy élték le az életüket, "Mit szól a falu népe", hogy végöl is mit szólt?" Nos erre reagálva módosítottam. Ezért! -

Én egy zalai kis faluban nőttem föl. A szüléim is mindig mondogatták... "viselkedj úgy....mert mit szól a falu népe". ... Persze... Jól nevelt, tisztelet tudó, udvarias gyerekek voltunk és én a renitens, örök lázadó is betartottam az alapvető szabályokat, de minden másban különböztem a többiektől. Úgy és azzal lázadtam a begyöpösödött "szabályaik" ellen ahol és amivel tudtam. Tény...magányos gyerek voltam, ...a rét a virágok a mező a madarak a pacsirta a pillangók a téli erdő csendje voltak a barátaim, na és a rajzaim a könyveim..... nem csak ezért...más oka is volt annak. Hosszú történet.... De nem bánom. Ma is így tennék. Az iskolákban is én voltam az örök lázadó. ♐Nem sok tanárnak voltam a kedvence, annak a kevésnek viszont nagyon.  😀Hivatásos katonaként is megtartottam e lázadó jó szokásomat. Kialakítottam egy stratégiát, amivel aztán el tudtam fogadtatni. Igaz, volt parancsnokom akivel évekig "harcoltunk", míg végül elismerte. 😀Ezt sem bánom. Sőt! Büszke vagyok rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése